کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

دوازدهمین شماره ماهك منتشر شد


دوازدهمین شماره ماهنامه آموزشی-فرهنگی ماهك منتشر شد. بچه‌ها با كمك شما بزرگ‌ترها می‌توانند زمان زیادی را با خواندن این مجله سرگرم باشند.




دوازدهمین شماره ماهنامه آموزشی-فرهنگی ماهك منتشر شد. بچه‌ها با كمك شما بزرگ‌ترها می‌توانند زمان زیادی را با خواندن این مجله سرگرم باشند. شعر و داستان بخوانند و حتی در صفحه مخصوص خودشان نقاشی بكشند. در این صفحه چند نشانه ساده همراه با خطوط هندسی ترسیم شده اما ادامه نقاشی به‌عهده خود بچه‌هاست. در این شماره از مجله ماهك بچه‌ها داستان «ردپا » نوشته سوزان باور را همراه با كلی تصویرسازی زیبا می‌خوانند. در بخش ایران عزیز ما با دو استان زیبای لرستان و شیراز و زیبایی‌های طبیعی و تاریخی آنها آشنا می‌شوند. ماهك مثل همیشه بخش ویژه داستان‌های امام‌زمان(عج) را هم دارد. داستان این ماه هم «نماز» است كه مسلم ناصری آن را نوشته. بخش كاردستی این شماره بازی با رنگ‌ها را به بچه‌ها آموزش می‌دهد. بچه‌ها بخش مربوط به شعر و معما را هم كه بخوانند و بعد از این‌كه مثل هر ماه با زندگی یكی از حیوانات آشنا شدند، می‌رسند به نقاشی‌های خودشان. همه بچه‌ها می‌توانند نقاشی‌های‌شان را به ماهك بفرستند و در شماره بعد منتظر داستانی باشند كه خوانندگان خردسال ماهك راجع به نقاشی‌های آنها می‌نویسند. مجله ماهك به قیمت 200 تومان همین روزها روی كیوسك است وشما به راحتی می‌توانید آن را تهیه كنید.

منبع : مجله شهرزاد


ویدیو مرتبط :
بیمارستان فوق تخصصی ماهك

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شماره جدید ماهنامه سینما تئاتر منتشر شد



 

 

شماره جدید ماهنامه سینماتئاتر منتشر شد

 

در شماره ویژه تیرماه مجله سینما تاتر گفتگوهای با محمد علی زم،محمد رضا فروتن،شهرداد روحانی ،علیرضا رئیسیان ، علی عطشانی ،محسن طنابنده،نیوشا ضیغمی ،علیرضا امینی ،رامبد جوان , منتشر شده است.



شماره جدید ماهنامه سینما تاترویژه تیرماه منتشر شد.



مشاره ۱۲۳ ماهنامه سینما تار با تصویر از رضا كیانیان برروی جلد خود منتشر شد.



در این شماره كه اختصاص به آخرین رویدهای سینما و تاتر ایران دارد ضمن بررسی فیلمهای در حال اكران سینمای ایران و نمایشهای در حال اجرا در سالنهای نمایش ،تحولات اخیر و فیلمهای روز سینمای جهان نیز بررسی شده است.



بر اساس این گزارش در شماره ویژه تیرماه مجله سینما تاتر گفتگوهای با محمد علی زم،محمد رضا فروتن،شهرداد روحانی ،علیرضا رئیسیان ، علی عطشانی ،محسن طنابنده،نیوشا ضیغمی ،علیرضا امینی ،رامید جوان , djtiestu منتشر شده است.



ماهنامه سینما تاتر با قیمت ۲۵۰۰ توامن ودر ۸۰ صفحه هم اكنون در دسترس خوانندگان است.



حسین فرخی صاحب و امتیارز و مدیر مسئول ماهنامه سینما تاتر است و مهران فرهادی سردبیر یاین ماهنامه را برعهده دارد و مریم نراقی بعنوان دبیر تحریریه ،مهدیس امیری مسول سینمای جهان عاطفه تهرانی مسئول بخش تاتر ،مریم دوباره مسئول بخش سینمای ایران در انتشار این نشریه همكاری دارند.... / خبرگزارى ایلنا