کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

ترس از آمپول را از کودک بگیرید


اگر کودک از شما می‌پرسد که « قراره بریم آمپول بزنیم؟» طفره نروید و انکار هم نکنید. به او اطمینان دهید واکسن قرار است از او در برابر بیماری‌ها محافظت کند

وب سایت نی نی بان: اگر کودک از شما می‌پرسد که « قراره بریم آمپول بزنیم؟» طفره نروید و انکار هم نکنید. به او اطمینان دهید واکسن قرار است از او در برابر بیماری‌ها محافظت کند

ترس از آمپول را از کودک بگیرید

ترس از آمپول را از کودک بگیرید

آیا فرزند شما از آمپول زدن می‌ترسد؟ بهتر است اضطراب کودک‌تان را تا زمان ملاقات بعدی با پزشک کاهش دهید. تزریق واکسن به محافظت کودک در برابر بیماری‌های مختلف کمک می‌کند اما بدون شک این کار درد دارد. جای تعجب نیست که بیشتر کودکان از آمپول می‌ترسند اما در اغلب موارد مجبورند این کار را انجام دهند. در حقیقت بسیاری از کودکان تا ۴ سالگی بیش از ۲۰ تزریق واکسن انجام خواهند داد. بد نیست با برخی از نکاتی که می‌تواند این ترس را در کودک کم کند، آشنا شوید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


آیا دوقلو باردار شدن، عارضه ای هم دارد؟

ترس از آمپول را از کودک بگیرید

اگر بفهمید دوقلو باردار هستید، چه کار می‌کنید؟ خوشحال می‌شوید و از این‌که در یک زمان مادر ۲ فرزند شده‌اید، احساس آرامش می‌کنید؟ یا این‌که فکر می‌کنید مادر بدشانسی هستید که حالا باید همزمان کارهای مربوط به ۲ نوزاد را انجام دهد؟ در هر صورت اگر شما هم چنین شرایطی را تجربه می‌کنید، بهتر است به جای ناراحتی و غصه خوردن و همچنین به جای شادی بیش از حد، به فکر مراقبت از خود و فرزندان‌تان باشید تا این کوچولوها بدون مشکل متولد شوند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


کدام روش برای کاهش درد زایمان مناسبتر است؟

ترس از آمپول را از کودک بگیرید

شما تنها کسی نیستید که در مورد دردی که ممکن است در طول زایمان تجربه کنید، نگران هستید. تجربه و تحمل درد در زنان با مردان متفاوت است. برای بعضی از زنان باردار، نفس های عمیق می تواند به شکل قابل توجهی از درد زایمان بکاهد اما ممکن است زنان دیگر برای تحمل درد به داروهای مسکن نیاز داشته باشند.

داروهای زیادی وجود دارند که زنان باردار می تواند در طول زایمان و تولد از آن استفاده کنند. حتما پیش از فرارسیدن زمان زایمان، در مورد نوع داروها با پزشک مشورت کنید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


این ۶ جمله را هرگز به کار نبرید!

ترس از آمپول را از کودک بگیرید

وقتی با فرزند خود صحبت می کنید برایتان رساندن منظور دشوار است؟ استفاده از کلمات و راه های کلیشه ای هیچ وقت نمی تواند کاری کند کودکتان بفهمد که چه می گویید یا از او چه انتظاری دارید. آنها به کلمات منفی شما عادت می کنند و مخالفت می کنند، بنابراین توبیختان دیگر کارساز نخواهد بود و فقط باعث قلقلکشان خواهد شد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


ویدیو مرتبط :
ترس از آمپول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برای درمان ترس کودک چه کنیم؟



 

برای درمان ترس کودک چه کنیم؟

 

روانشناسان راههای زیادی برای درمان ترس کودک ارائه داده اند،اما در همه روشها باید از عجله و شتاب زدگی دوری کرد.

 

ـ شتابزدگی در درمان ترس کودک نه تنها تاثیر مثبتی ندارد بلکه باعث می شود تا اضطراب و ترس وی را افزایش دهید.

 

ـ هیچ وقت کودکتان را بابت ترسی که دارد،تحقیر و سرزنش نکنید،هر چند که این ترس از نظر بزرگترها بی دلیل و نامعقول باشد ولی خود کودک چنین احساسی ندارد پس او را مورد تمسخر قرار ندهید.

 

ـ سعی کنید دلیل ترس را یافته و آن را مرتفع کنید حتی اگر کودک تحت نظر روانپزشکش در حال طی مراحل درمان باشد تا زمانی که علل ترس در اطراف او وجود داشته باشد فرآیند درمان بی نتیجه خواهد بود.