کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

بیماری در ظرف غذای مهدكودكی‌ها


حتما شما هم از جمله پدر و مادرهایی هستید كه به تغذیه كودك خود اهمیت می‌دهید و به همین دلیل هر روز آن‌ها را با یك ظرف غذای سالم و بهداشتی به مدرسه یا مهدكودك می‌فرستید اما تحقیقات نشان می‌دهد استفاده از این ظروف غذایی هنگام تابستان می‌تواند خطرناك باشد.




ویدیو مرتبط :
ظرف غذای کودک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۸۰ درصد والدین آمریكایی ظرف غذای فرزندان خود را از خوردنی های ناسالم پر می كنند



 

 

۸۰ درصد والدین آمریكایی ظرف غذای فرزندان خود را از خوردنی های ناسالم پر می كنند

 

 

نتایج یك نظرسنجی نشان داده است: از هر ۱۰ والدین آمریكایی هشت نفر ظرف ناهار فرزندان خود را از خوراكی های ناسالم و مضر مثل چیپس و شكلات پر می كنند.

به گزارش سرویس «بهداشت و درمان» ایسنا، این نظرسنجی همچنین مشخص كرد: میوه یكی از پرطرفدارترین میان وعده های كودكان است، به طوری كه از هر ۱۰ كودك ۷ نفر میوه را به شیرینی ها، نوشابه ها و بیسكویت ترجیح می دهند.

بنابرگزارش روزنامه سان، آنابل كارمل یك كارشناس آشپزی كه مجری این نظرسنجی بود، در این باره می گوید: طبق آماری كه ما بدست آورده ایم از هر پنج والدین یك نفر اظهار كردند كه به كودكان خود به جای غلات سبوس دار و خوردنی های سالم، غلات شیرین و قندی می دهند.

از سوی دیگر با وجودی كه اكثر والدین سعی می كنند روز را با یك صبحانه سالم و مفید برای فرزندانشان آغاز كنند اما متاسفانه مشغله و ازدحام كاری در بین روز، آنها را به سوی گزینه های راحت تر و سریعتر كه خوردنی های آماده هستند، سوق می دهد.

آنها در حالی كه می دانند این خوردنی ها برای كودكانشان مفید نیستند، اما مشغله كاری مانع از تهیه كردن میان وعده های مناسب برای كودكان می شود..... /  خبرگزارى ایسنا