کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

بچه هایی كه با سیگار خفه می شوند!


بسیاری از والدین سیگاری فكر می‌كنند با باز كردن پنجره‌ها و خارج شدن دود، از فرزندان خود محافظت می‌كنند درحالی‌كه ناپدید شدن دود سیگار به معنی رفع خطر نیست، سموم حاصل از سوختن سیگار تا مدت‌ها روی شیشه پنجره‌ها، فرش و سایر اثاث خانه برجا می‌ماند.




ویدیو مرتبط :
بهترین راه برای خفه کردن بچه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پدر بی‌رحم قصد داشت 3 فرزندش را در دریاچه خفه کند/پسر بچه 7 ساله جلوی قتل عام خانواده‌اش را گرفت+عکس



اخبار,اخبار حوادث , قتل

یک پدر اهل " امریکا " مبادرت به خفه کردن فرزندان خود در یک دریاچه کرد که با فرار پسر بچه 7 ساله و اطلاع پلیس ناکام ماند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان ،آقای " آلن تی شن اوگن " اهل " شمال کارولینا " به اتهام مبادرت به قتل بازداشت شد .

براساس گزارش پلیس این پدر 29 ساله 3 فرزند خود که یک پسر 7 ساله و 2 دختر 2و5 ساله بودند را برای خفه کردن به داخل دریاچه انداخت.

پلیس پس از مطلع شدن خود را به محل جنایت رساند و 2 دختر که در آب با مرگ دست و پنجه نرم می کردند را بیرون کشید و تا قبل از رسیدن اوژانس از طریق تنفس دهان به دهان جان این دو کودک بی گناه را از مرگ نجات داد و در حال حاضر این دو خواهر در بیمارستان به سر می برند که حال یکی از آنها وخیم است .

همچنین پلیس در ادامه افزود: پسر 7 ساله قبل از به آب افتادن توانسته بود از دست پدر بی رحم خود فرار کند و با پلیس تماس بگیرد،اودر حال حاضر نزد، یکی از اقوام می باشد .

در جستجوی محل جنایت پلیس با خودروی  شاسی بلند " اوگن " روبه رو شد و او را در همان نزدیکی بازداشت کرد .

در اعترافات و بازپرسی های به عمل آمده از این جنایت کار معلوم شد که به علت بی کفایتی " اوگن " از نگهداری فرزندان قرار بود 3 فرزند او به سازمان نگهداری از کودکان برده شوند و " اوگن " در اعتراف خود به پلیس گفت : من نمیخواستم آنها فرزندانم را از من جدا کنند و ترجیح دادم تا آنها را بکشم زیرا آنها متعلق به من هستند و می توانم برای زندگی آنها تصمیم بگیرم .

این مرد بی اخلاق در حال حاضر در بازداشت پلیس به سر می برد و در دادگاه به اتهام مبادرت به 3 فقره قتل مجازات خواهد شد .

همچنین وی به پرداخت 2/25 میلیون دلار جریمه نقدی محکوم شد .


  اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران