کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

به دنیـا خوش آمدی خوش‌تیپ كوچولو!


خرید لباس برای نوزادان همانقدر كه لذت‌بخش است به توجه و دانستن خیلی از نكات احتیاج دارد. ما لیستی از بایدها و نبایدها را در اختیارتان می‌گذاریم


ویدیو مرتبط :
نظرسنجی خوش تیپ ترین مردان تاریخ !! کدوم خوش تیپ تره!؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از استقبال داغ اهالی مستند تا پایان خوش گم شدن «صبا كوچولو»



 

از استقبال داغ اهالی مستند تا پایان خوش گم شدن «صبا كوچولو»

 

دومین روز از چهارمین جشنواره بین المللی «سینما حقیقت» روز گذشته برگزار و استقبال خوبی از سوی مستندسازان و علاقه مندان به سینمای مستند شد.

در این روز كارگاه «بررسی سینمای دیجیتال، شكل گیری، روند و فرصت ها» در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با حضور «محمدحسین فرج» و «مجتبی فرآورده» تهیه كننده فیلم سینمایی «ملك سلیمان» برگزار شد. فرآورده در این كارگاه با نمایش برخی از فعالیت هایی كه برای ساخت «ملك سلیمان» انجام شده بود، درباره سینمای دیجیتال سخن گفت.

جلسه نشست «پژوهش در مستند» هم با حضور «شفیع آقامحمدیان» مدیرعامل مركز گسترش سینمای مستند و تجربی و «آنا آگیون» پژوهشگر و فیلمساز فرانسوی از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار شد.

فرهاد ورهرام، همایون امامی، ارد عطارپور، ارد زند، مصطفی امامی، حسن نقاشی، هادی آفریده و مهدی باقری از جمله مستندسازان حاضر در سینما فلسین بودند.

یكی از نكات مهم جشنواره روز گذشته، آماده شدن برنامه نمایش فیلم ها بود كه بالاخره به حاشیه ها پایان داد و علاقه مندان می توانستند فیلم دلخواه شان را انتخاب و تماشا كنند.

اما از حاشیه های روز گذشته جشنواره می توان به گم شدن «صبا» كوچولو اشاره كرد.

داستان از این جا شروع شد كه مردی همراه با یك پسر كوچولو از داخل سالن جشنواره سینماحقیقت بیرون آمد و شروع به داد و بیداد كرد. او با صدای بلند داد می زد صبا صبا و از این طرف به آن طرف می رفت. كمی كه گذشت به بیرون از سینما رفت و در آنجا مستندسازان و علاقه مندان به سینمای مستند را دور خودش جمع كرد.

حدود یك ساعت گذشت. حالا فقط اهالی مستند متوجه این موضوع نبودند، بلكه تمامی مردمی كه از نزدیكی چهارراه طالقانی رد می شدند هم صدای بلند این مرد را می شنیدند. در این میان برادر صبا كوچولو هم از حال رفت. پای پلیس و اورژانس به میان آمد و محوطه شلوغ تر شد. پلیس پی جوی ماجرا شد و اسم صبا را صدا كرد. از پشت بی سیم گفته شد كه دختری به نام صبا پیدا شده. مردم، پدر صبا را صدا زدند و به او گفتند كه صبا پیدا شده است. پدر صبا، سوار بر موتور پلیس به سمت دخترش حركت كرد.

مستندسازان كه این بار، دوربین همیشه روشنشان خاموش بود، منتظر ماندند تا پدر و دختر را با هم ببیند. حدود ۱۰ دقیقه كه گذشت، پلیس، پدر و صبا به سینما فلسطین رسیدند. همگی خوشحال شده بودند و برای پدر و دختر دست زدند.

البته این پایان ماجرا نبود. پدر خوشحال و حواس پرت، دست پسرش را گرفت و از مردم تشكر كرد و باز هم دخترك را جا گذاشت و با تذكر مردم دست او را محكم گرفت و به سمت خانه روانه شد.... / خبرگزارى فارس