کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

بهترین زمان رابطه‌ جنسی برای باردار شدن


برای افزایش احتمال لقاح باید در روزهای منتهی به تخمک‌گذاری و خود آن روز، روزانه رابطه‌ی جنسی داشته باشید. راه خوب برقراری رابطه یک تا دو روز قبل از تخمک‌گذاری و روز تخمک‌گذاری است.

وب سایت نی نی بان: برای افزایش احتمال لقاح باید در روزهای منتهی به تخمک‌گذاری و خود آن روز، روزانه رابطه‌ی جنسی داشته باشید. راه خوب برقراری رابطه یک تا دو روز قبل از تخمک‌گذاری و روز تخمک‌گذاری است. با این روش به‌احتمال بیشتر یک اسپرم سالم در لوله‌های فالوپ منتظر آزاد شدن تخمک است.

بهترین زمان رابطه‌ جنسی برای باردار شدن

بهترین زمان رابطه‌ جنسی برای باردار شدن

زمان‌بندی همه‌چیز است. زمان دقیق تخمک‌ گذاری برای همه به‌راحتی قابل‌تشخیص نیست. بهترین زمان رابطه‌ی جنسی برای باردارشدن کی است؟

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



مادرانی که فرزندانشان را به قتل می‌ رسانند!

بهترین زمان رابطه‌ جنسی برای باردار شدن

صدای هق هق گریه های مادری که  جنین خود را به قتل رسانده فضای سالن بیمارستان را پر کرده است، ناله سر می دهد و ضجه می زند، فایده ای ندارد، فرزند سه ماهه اش را به قتل رسانده است، او بچه ای که بعد از هفت سال نذر و نیاز خدا به او عطا کرده بود را به قتل رساند..




نزدیکی بعد از زایمان

بهترین زمان رابطه‌ جنسی برای باردار شدن

داشتن رابطه جنسی بعد از زایمان اصولی دارد که شاید هیچ پزشکی به صورت دقیق نتواند آن را به شما بگوید.  در اینجا برخی از تجربه‌های خانم‌های مختلف در رابطه جنسی بعد از زایمان را که آنها را به کل شگفت‌زده کرده بود، می‌خوانید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



تغذیه نوزاد، طرز تهیه پوره موز

بهترین زمان رابطه‌ جنسی برای باردار شدن

موز سرشار از پتاسیم حالتی سرشیر مانند به بقیه پوره‌ها می‌دهد و به شیرینی ماست اضافه می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم دستورالعمل قدم به قدم ما را برای درست کردن اولین غذای خوشمزه کودکتان دنبال کنید.



اهمیت موسیقی در دنیای بچه ها
 
بهترین زمان رابطه‌ جنسی برای باردار شدن

موسیقی در دنیای کودکان درست مثل دنیای بزرگترها اهمیت کلیدی دارد. لالایی شبانه شما در گوش فرزندتان آن قدر او را سر شوق می آورد که حتی اگر بارها و بارها هم تکرار شود از شنیدنش دل زده نمی شود. اهمیت موسیقی در دنیای کودکان بیش از چیزی است که تصور می کنید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو مرتبط :
رابطه سن باردار شدن و سردرد دوران بارداری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهترین زمان رابطه جنسی برای باردار شدن چه موقعی است؟



باردار شدن,راههای باردار شدن

زمان دقیق تخمک‌گذاری برای همه به‌راحتی قابل‌تشخیص نیست

 

اسپرم می‌تواند سه تا پنج روز زنده بماند اما تخمک تنها حدود ۱۲ تا ۲۴ ساعت زنده است.
زمان‌بندی همه‌چیز است. زمان دقیق تخمک‌ گذاری برای همه به‌راحتی قابل‌تشخیص نیست. بهترین زمان رابطه‌ی جنسی برای باردارشدن کی است؟

بهترین زمان رابطه‌ ی جنسی برای باردارشدن
زمان‌بندی همه‌چیز است. اسپرم می‌تواند سه تا پنج روز زنده بماند اما تخمک تنها حدود ۱۲ تا ۲۴ ساعت زنده است. برای افزایش احتمال لقاح باید در روزهای منتهی به تخمک‌گذاری و خود آن روز، روزانه رابطه‌ی جنسی داشته باشید. راه خوب برقراری رابطه یک تا دو روز قبل از تخمک‌گذاری و روز تخمک‌گذاری است. با این روش به‌احتمال بیشتر یک اسپرم سالم در لوله‌های فالوپ منتظر آزاد شدن تخمک است.

البته زمان دقیق تخمک‌گذاری برای همه به‌راحتی قابل‌تشخیص نیست. این زمان به طول دوران قاعدگی فرد بستگی دارد. یک خانم در حدود روز ۱۴ قبل از عادت ماهانه‌ی بعدی خود تخمک‌گذاری دارد – نه در میان‌دوره. اگر سیکل قاعدگی شما ۲۸ روزه است تخمک‌گذاری‌تان حدوداً در میانه‌ی این سیکل خواهد بود. اما اگر سیکل ۳۵ روزه دارید در حدود روز ۲۱ام تخمک‌گذاری خواهد بود نه روز ۱۷. ( روز یک اولین روز عادت ماهانه است ) برای تخمین زمانی که باروری شما زیاد است باید از تقویم تخمک‌گذاری استفاده کنید.
 
اگر قاعدگی من نامنظم باشد آیا بارداری سخت‌تر خواهد بود؟
اغلب خانم‌ها در طول یک سال ۱۲ عادت ماهانه دارند اما برای برخی این تعداد کمتر است و گاهی دیرتر عادت شده و یا حتی در بعضی ماه‌ها نمی‌شوند. استرس، ورزش‌های سنگین، کاهش وزن یا افزایش وزن ناگهانی – همه‌ی این‌ها می‌تواند از عوامل وقفه در عادت ماهانه باشد. هرچه عادت ماهانه‌ی شما نامنظم‌تر باشد پیش‌بینی زمان تخمک‌گذاری دشوارتر است.

عادت ماهانه‌ی شما یک ماه ۲۸ روز است، ماه بعد ۲۱ روز، ماه بعد ۳۲ روزه. برای چند ماه سیکل قاعدگی خود را یادداشت کنید. سپس ۱۷ روز از کوتاه‌ترین و ۱۱ روز از بلندترین دوره کم کنید. روزهای میان این دو روزهایی است که بدن شما در اوج باروری قرار دارد.

اگر دوره‌های قاعدگی شما نامنظم و بیش از ۳۵ روز یا طولانی‌تر است باید نزد پزشک متخصص بروید. شاید علت این بی‌نظمی سندروم تخمدان پلی کیستیک، عدم کارکرد تخمدان، اختلال تیروئید، کاهش وزن شدید و یا بالا رفتن سطح پرولاکتین باشد.

از کجا بفهمیم زمان تخمک‌گذاری است؟
برخی زنان می‌توانند بگویند زمان تخمک‌گذاری آن‌ها کی است. اما بیشتر زنان متوجه هیچ تغییری نمی‌شوند. اگر به باردارشدن فکر می‌کنید چند ماه سیکل قاعدگی خود را یادداشت کنید. برخی علائم تخمک‌گذاری عبارت‌اند از:

کمی افزایش در دمای پایه‌ی بدن . می‌توانید یک تا دو روز پس از تخمک‌گذاری هر روز صبح با اندازه‌گیری دمای بدن قبل از بلند شدن از تختخواب آن را بسنجید. اگر برای چند ماه نمودار دمای بدن را بررسی کنید می‌توانید به زمان تخمک‌گذاری خود برسید.

نمیتوان فقط سعی کرد و منتظر نتیجه ماند؟
اگر دوست ندارید لازم نیست مرتباً دمای بدن را اندازه گرفته یا نمودارهای پیچیده برای خودتان رسم کنید.حتی برای بارداری لازم نیست حتماً به ارگاسم برسید. دو یا سه بار در هفته حتماً رابطه‌ی جنسی داشته باشید، شاید شانس شما کمک کند.

 

 منبع: niniban.com