کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

بهترین اسکیت های موجود در بازار


در بازار اسکیت تنوع زیادی به چشم می‌خورد که اگر ندانید چه می‌خواهید، چه به دردتان می‌خورد، فرزندتان هم گیر بدهد که این را می‌خواهم آن را نمی‌خواهم، فروشنده یک جفت اسکیت گران به‌درد نخور را بسته‌بندی می‌کند و تحویل‌تان می‌دهد.



قدیم‌ها بیشتر اسکیت‌ها چهار چرخی roller skate بودند، اما امروزه دیگر در پیست‌های اسکیت، پای کسی اسکیت چهارچرخی نمی‌بینیم. دوره، دوره اسکیت‌های ریلی inline skate شده. این اسکیت‌ها ۲تا ۵ چرخ دارند که پشت سر هم زیر کفش اسکیت ردیف شده‌اند. در بازار اسکیت تنوع زیادی به چشم می‌خورد که اگر ندانید چه می‌خواهید، چه به دردتان می‌خورد، فرزندتان هم گیر بدهد که این را می‌خواهم آن را نمی‌خواهم، فروشنده یک جفت اسکیت گران به‌درد نخور را بسته‌بندی می‌کند و تحویل‌تان می‌دهد. اما نگران نباشید این راهنمای کوچک، اسکیت مناسب فرزندتان رابه منزل‌ شما می‌آورد.

قبل از هر چیز فکر کنید که فرزندتان اسکیت را برای چه کاری می‌خواهد:
  •  چشم‌و هم‌چشمی با بچه‌های فامیل
  •  تفریحی برای آخر هفته‌ها
  •  اسکیت بازی داخل خانه یا خارج خانه
  •  کلاس تابستانی وسیله نقلیه به جای دوچرخه
  •  ورزش حرفه‌ای
  •  حرکات نمایشی



پولتان را دور نریزید

یادتان باشد که شما به عنوان خریدار می‌توانید پول بدهید و هر کدام از این اسکیت‌ها را بخرید. هر نوع اسکیتی قلق‌های استفاده خود را دارد و لوازم جانبی مخصوصی دارد. اگر بچه همسایه‌تان در حیاط اسکیت بازی می‌کند و فرزندتان هوس کرده روی او را کم کند، شما نباید ابزار این رقابت‌های کودکانه شوید و برای جنسی بی‌کاربرد هزینه کنید.  اگر فرزندتان تا به حال اسکیت نداشته و می‌خواهید اسکیت بازی را هم تجربه کرده باشد، یک جفت اسکیت تفننی با قیمت متوسط برایش کافی است. هنگام خرید اسکیت فروشنده از انواع اسکیت‌هایش و امکاناتی که هر کدام برای افزایش کیفیت حرکت، ترمز، چرخش و... دارد سخن‌ها می‌گوید، شما اهمیت ندهید و تنها یک جفت را بردارید که کفش راحتی داشته باشند و فرزندتان بتواند با آن حركت کند. امکانات جانبی این اسکیت‌ها به درد کسی می‌خورد که فنون مختلفی را از اسکیت بازی بلد است.



اسکیت ریلی یا چهار چرخی؟

هنگام خرید اسکیت باید به سن‌ فرزند دقت کنید. کفش اسکیت‌های ریلی سایز مشخصی دارد که اگر پای فرزندتان از آن بزرگ‌تر شود، دیگر به دردتان نمی‌خورد. این اسکیت‌ها برای بچه‌های خردسال و دبستانی چندان مناسب نیستند. اسکیت‌های چهار چرخی قابی دارند که کفش کودک در آن قرار می‌گیرد.

 این قاب پیچ‌ و ‌مهره‌های قابل تنظیمی دارد که می‌توانید آن را با رشد پای فرزندتان تنظیم کنید. البته برخی از اسکیت‌های چهار چرخی هم کفش دارند. این نوع اسکیت‌ها هم زیاد برای‌تان کار نمی‌کنند، زیرا اگر پای فرزندتان بزرگ شود باید یکی دیگر بخرید. اگر هم بخواهید مخ اقتصادی‌تان را روشن کنید و کفش اسکیتی با ۱تا۲ سایز بزرگ‌تر برای فرزندتان بخرید، او را به خطر می‌اندازید، زیرا هنگام اسکیت بازی پا باید در کفش محکم باشد والا قوزک پا پیچ‌می‌خورد، پا‌ها تاول می‌زنند، زانو‌ها آسیب می‌بینند و حتی ممکن است پای فرزندتان هم بشکند.



نکته‌های اقتصادی

 اسکیت‌های ریلی تنطیم شونده با سایز پای کودک هم وجود دارند که برای خرید باید در بازار کمی بگردید.

 اگر دوست دارید فرزندتان از‌‌ همان ابتدا با اسکیت ریلی کار کند و زورتان می‌آید اسکیتی بخرید که تنها یك سال به دردش بخورد در اینترنت به دنبال آگهی اسکیت‌های دست دوم باشید یا اسکیت بچه‌های فامیل را قرض بگیرید. یکی از مواردی که بسیاری از والدین هنگام خرید اسکیت بی‌اهمیت از کنارش رد می‌شوند، کلاه ایمنی و پدهای محافظ چانه، آرنج و زانوست. شاید به نظرتان برسد حالا که این نیم وجبی این خرج را روی دست‌مان گذاشته و به مراد دلش رسیده دیگر این لوازم جانبی بیخود را نخریم، اما این لوازم جانبی از همه مهم‌ترند؛ اگر فرزندتان زمین بخورد و دست، پا یا سرش را بشکند هیچ‌گاه خودتان را نمی‌بخشید، به خصوص اینکه شکستگی استخوان در ناحیه زانو به صفحات رشدی آسیب جدی وارد می‌کند و بد جوش خوردن آنها سبب انحراف استخوان خواهد شد. به علاوه، هزینه‌ای که برای درمان آسیب وارد شده به بدن فرزندتان می‌دهید، به مراتب از کلاه و پدی که الان می‌خرید بیشتر است.



 اگر فرزندتان زمین بخورد و دست، پا یا سرش را بشکند هیچ‌گاه خودتان را نمی‌بخشید، به خصوص اینکه شکستگی استخوان در ناحیه زانو به صفحات رشدی آسیب جدی وارد می‌کند و بد جوش خوردن آنها سبب انحراف استخوان خواهد شد. به علاوه، هزینه‌ای که برای درمان آسیب وارد شده به بدن فرزندتان می‌دهید، به مراتب از کلاه و پدی که الان می‌خرید بیشتر است




ویدیو مرتبط :
تفاوت اسکوپ های موجود در بازار - بازار معمار - 09130175066

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشخصات و قیمت لپ تاپ های موجود در بازار


با نوت بوک های موجود در بازار بیشتر آشنا شوید