کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

بعد از رابطه جنسی چه کار کنید؟


دفع ادرار فوری به عنوان یک عامل محافظت کننده قوی، یک باور اشتباه است چون هیچ مطالعه‌‌ای مزایای محافظتی این کار را نشان نداده است.

وب سایت نی نی بان: دفع ادرار فوری به عنوان یک عامل محافظت کننده قوی، یک باور اشتباه است چون هیچ مطالعه‌‌ای مزایای محافظتی این کار را نشان نداده است.

بعد از رابطه جنسی چه کار کنید؟

بعد از رابطه جنسی چه کار کنید؟

بسیاری از زوجین نه تنها اصول ارتباط جنسی را نمی‌دانند بلکه حتی نمی‌دانند بعد از رابطه زناشویی چه مواردی را باید رعایت کنند. در حالی که بعد از برقرار رابطه جنسی انجام برخی کارها ضروری و بخشی از سلامت جنسی به حساب می‌آید. در اینجا برخی از مواردی را که زن بعد از انجام رابطه جنسی باید رعایت کند، مرور میکنیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



مواد غذایی ممنوعه برای زنان باردار

بعد از رابطه جنسی چه کار کنید؟

تغذیه، یکی از توصیه‌های مؤثر برای داشتن بارداری سالم است. از آنجایی که بدن مادر علاوه بر تغذیه خود باید موجود دیگری را نیز تحت حمایت قرار دهد، رعایت رژیم غذایی سرشار از مواد مغذی و سالم می‌تواند علاوه بر رشد مناسب جنین، سلامت مادر را نیز تضمین کند.




وظایف مردان در دوران بارداری

بعد از رابطه جنسی چه کار کنید؟

حاملگی دوران خاص، پر از هیجان و البته برای برخی از زنان مملو از استرس است و در این میان همکاری متقابل مرد و زن می‌تواند به شیرین سپری شدن و از آن مهم‌تر شیرین تمام شدن این دوران کمک کند. تمام آنچه که برای شیرین سپری شدن دوران حاملگی قابل بیان است را در این ۳۶ نکته مطرح کرده‌ایم.



علل افتادگی رحم در بارداری

بعد از رابطه جنسی چه کار کنید؟

آیا باردار هستید و می‌خواهید در مورد عوارض احتمالی دوره‌ی بارداری مطلع باشید؟ آیا در ناحیه‌ی لگن خود احساسی غیرعادی یا درد دارید؟ آیا پزشک‌تان به افتادگی رحم اشاره کرده است؟ اگر در تأیید سوال‌های فوق سر خود را تکان داده‌اید بهتر است ادامه‌ی این مطلب را مطالعه کنید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو مرتبط :
چه کنیم تا رابطه جنسی‌ با همسرمان یکنواخت نشود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منوچهر آذری: کار هنر در مملکت ما رابطه ای است


بعضی از هنرمندان ما تا دو تا فیلم بازی می‌کنند سه تا زن می‌گیرند. چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟