کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

برای كوچولوها رنگ نقاشی بسازید


وقتی حوصله بچه‌ها سر می‌رود مامان‌ها دیگر هیچ كاری نمی‌توانند بكنند. بچه‌ای كه حوصله‌اش سر رفته را با هیچ‌چیزی نمی‌شود آرام كرد مگر اینكه برایش یك سرگرمی درست كنید.



وقتی حوصله بچه‌ها سر می‌رود مامان‌ها دیگر هیچ كاری نمی‌توانند بكنند. بچه‌ای كه حوصله‌اش سر رفته را با هیچ‌چیزی نمی‌شود آرام كرد مگر اینكه برایش یك سرگرمی درست كنید. نقاشی، یكی از بهترین سرگرمی‌ها برای بچه‌هاست و اگر كودك شما دوست ندارد نقاشی كند، یعنی از وسایل همیشگی نقاشی‌اش خسته شده. با این روش می‌توانید یك وسیله خوب برای نقاشی او درست كنید كه تا چند روز از كار با آن لذت خواهد برد.

چند مداد شمعی كه رو به تمام شدن هستند را بردارید و همه را با هم در یك كاغذ كیك فنجانی بریزید. باید دو سوم كاغذ پر شده باشد. بعد كاغذ را برای 10 دقیقه در فر با درجه حرارت 275 درجه سانتی‌گراد بگذارید. مداد شمعی‌ها آب می‌شوند و با هم تركیب می‌شوند. وقتی چیزی كه درست كرده‌اید خنك شد، می‌توانید آن را در اختیار فرزندتان بگذارید. هر طرف این دایره دالبردار یك رنگ است. كوچولوی شما از نقاشی با این وسیله ابتكاری لذت خواهد برد.

باز نشر اختصاصی: Bartarinha.ir



ویدیو مرتبط :
با قلمو رنگ تیر کمان بسازید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکنیک های رنگ‌آمیزی و نقاشی پارچه‌ ها


در شماره گذشته، در خصوص رنگ‌آمیزی پارچه و تكنیك‌های رنگ‌آمیزی و نقاشی روی پارچه صحبت كردیم، در این شماره تكنیك‌های بیشتری را برای نقاشی روی پارچه، در ادامه مطلب قبل به شما معرفی می‌كنیم.