کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

با نوار گیپور تاج درست کنید


یک تاج براق و ظریف برای یک دختر خانم کوچولو خیلی هدیه هیجان انگیزی است. تاجی که اندازه و رنگ و طرح آن به دست خودتان است! با استفاده از نوار های گیپور متنوع و چند وسیله دیگر می توانید به راحتی از این تاج های پر زرق و برق درست کنید.

وب سایت بردوک  - آزاده تجویدی: یک تاج براق و ظریف برای یک دختر خانم کوچولو خیلی هدیه هیجان انگیزی است. تاجی که اندازه و رنگ و طرح آن به دست خودتان است! با استفاده از نوار های گیپور متنوع و چند وسیله دیگر می توانید به راحتی از این تاج های پر زرق و برق درست کنید.

با نوار گیپور تاج درست کنید

وسایل لازم

  •     نوار گیپور
  •     چند نگین ظریف در صورت تمایل
  •     قیچی
  •     سفت کننده الیاف یا ترکیب نشاسته و چسب چوب
  •     کاسه
  •     اکلیل یا رنگ براق
  •     قلم
  •     چسب تفنگی
  •     لیوان

مراحل ساخت

1.یک تکه نوار گیپور به اندازه تاجی که می خواهید درست کنید٬ با قیچی ببرید. سپس محلول سفت کننده (یا ترکیب نشاسته و چسب چوب) را داخل یک کاسه بریزید و نوار گیپورتان را کاملا درون آن بگردانید. تا همه جای آن خیس شود.

با نوار گیپور تاج درست کنید

 2.همینطور که نوار گیپور هنوز خیس است٬ با کمک قلم روی آن را با اکلیل یا رنگ براق بپوشانید.

با نوار گیپور تاج درست کنید

3.با چسب تفنگی یا هر چسبی که مناسب می دانید دو طرف تاج را به هم بچسبانید. همینطور می توانید مروارید و نگین های براق را برای تزیین  به تاج اضافه کنید و آن ها را دور تا دور آن بچسبانید.

با نوار گیپور تاج درست کنید

4.تاج تان را به دور یک لیوان یا هر جسم استوانه ای که  قطر آن مناسب است بیاندازید تا به همین حالت بماند و خشک شود.

با نوار گیپور تاج درست کنید

5.چه تاج زیبایی برای یک خانم کوچولوی رویایی!  از این تاج ها می توانید برای عروسک ها٬ حتی برای باربی درست کنید. چرا که نوار گیپورهای ظریف و زیبا در بازار پیدا می شود و قطر تاج را به دلخواه خود می توانید کوچک یا بزرگ بسازید.

با نوار گیپور تاج درست کنید


ویدیو مرتبط :
درست کردن کوسن با نوار چین دار تزیینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاج: باید کارخانه بازیکن‌سازی درست کنیم


رئیس سازمان لیگ در دیدار با مدیر توسعه بین‌الملل باشگاه اوسر فرانسه گفت: باید کارخانه بازیکن‌سازی درست کنیم.

سایت سازمان لیگ: رئیس سازمان لیگ در دیدار با مدیر توسعه بین‌الملل باشگاه اوسر فرانسه گفت: باید کارخانه بازیکن‌سازی درست کنیم.
 
 نشست مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و فابریس هرولت مدیر توسعه بین‌الملل باشگاه اوسر فرانسه امروز در سازمان لیگ برگزار شد.

تاج در این نشست گفت: تجارت بازیکن بخشی از حقوق فوتبال است. لیگ ما در مسیری است که باید خودکفا بوده و دستش در جیب خودش باشد و در این مسیر کارهای مثبتی انجام شده است.

تاج ادامه داد: ما دوست داریم ارتباط ما با شما فراتر از یک مسابقه باشد. همچنین لیگ و باشگاه‌های دو کشور باید با یکدیگر در ارتباط و تعامل باشند تا کارخانه بازیکن‌سازی درست کنیم.

هرولت نیز در این نشست گفت: ماموریت من به عنوان مدیر توسعه بین‌الملل باشگاه اوسر فرانسه، توسعه باشگاه خود در دنیا است. به عنوان مثال ما یک بازیکن جوان تیم خود را 6 میلیون یورو به یکی از تیم‌های لیگ فرانسه فروختیم.به نظر من بهترین راه برای ارتباط ما با شما این است که ما تکنولوژی آکادمی خود را به باشگاه‌های شما انتقال بدهیم.

وی افزود:برای اولین قدم بهتر است از افراد متخصص و فنی شما آغاز کنیم. یعنی اول از مربیان برای انتقال تکنولوژی استفاده کنیم.

لازم به ذکر است در پایان نشست مقرر شد توافقنامه‌ای در این خصوص تنظیم شود و ادامه مذاکرات از طریق کسرایی رئیس روابط بین‌الملل سازمان لیگ انجام شود.