کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

بازی‌های کودکانه برای 3ماهه تا 3 ساله‌ها


نوزاد شما وقتی متولد می‌شود تلاش می‌كند حس‌هایش را یكی‌یكی به تكامل برساند اما برای این منظور به همراهی شما نیاز دارد. مادر و پدر همراهانی هستند كه می‌توانند در كشف دنیای خارج و یادگیری هر چه بیشتر به او كمك كنند.




ویدیو مرتبط :
نمونه کار2دانشجویان دوره 3ماهه مایا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ تلخ امیرعباس 7 ساله حین بازی کودکانه



بی توجهی راننده خودروی رانا به جلو، تصادف خودرو با پسربچه هفت ساله و مرگ دردناک وی را در مسافرت به شاهرود به همراه داشت.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شاهرود گفت: این تصادف ساعت 15 و 30 دقیقه روز دوشنبه در پارک آبشار شاهرود رخ داد.

سرهنگ نعمت الله معرب افزود: خانواده ای از اهالی قم در اطراف پارک آبشار شاهرود در حال استراحت بودند که فرزند هفت ساله آنها به نام امیرعباس در حال بازی اطراف محل استراحت آنان وارد خیابان شد.

وی با اشاره برخورد خودروی رانا با امیرعباس در این صحنه، گفت: تلاش چند ساعته تیم پزشکی نیز در بیمارستان نتیجه نداد و ساعت 22 دوشنبه پرونده زندگی امیرعباس هفت ساله بسته شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شاهرود به خانواده ها هشدار داد: در تمام لحظه ها مراقب فرزندان خود به ویژه خردسالان باشند.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران