کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

باروری و ناباروری چیست؟


ناباروری می‌تواند به دلیل مشکل زن (۳۳%)، مرد (۳۳%)، و یا هر دو به دلیل مشکلات ناشناخته بروزکند.

وب سایت نی نی بان: ناباروری می‌تواند به دلیل مشکل زن (۳۳%)، مرد (۳۳%)، و یا هر دو به دلیل مشکلات ناشناخته بروزکند.

باروری و ناباروری چیست؟

باروری و ناباروری چیست؟

در این مطلب از راهنمای مشکلات ناباروری درباره مفهوم باروری و ناباروری توضیح داده شده است. زمانی که درباره ناباروری صحبت میشود باید در ابتدا مراحل باروری برای رسیدن به یک بارداری را بدانید. بنابراین بد نیست ابتدا این مراحل را بخوانید تا با مفهوم ناباروری بهتر آشنا شوید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


ناباروری در زنان

باروری و ناباروری چیست؟

در این مطلب از راهنمای مشکلات ناباروری به ناباروری زنان اشاره شده است. در ایالات متحده ۱۱ درصد از زوجهایی که در سن باروری هستند دچار مشکل باروری هستند. در مورد ناباروری یک سوم از مشکلات مربوط به زن، یک سوم مربوط به مرد و بقیه به عواملی مربوط به دو طرف یا ناشناخته است. اگر شما به طور منظم بیش از یک سال بدون محافظت رابطه جنسی داشته ولی باردار نشوید باید به پزشک مراجعه کنید. اما درباره مشکلات خانمها در باروری به چند مورد میتوان اشاره کرد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


ناباروری در مردان

باروری و ناباروری چیست؟

در این مطلب از راهنمای مشکلات ناباروری درباره ناباروری مردان توضیح داده شده است. همانطور که گفته شد یک سوم از مشکلات ناباروری مربوط به مردان و یک سوم مربوط به زنان است. یک سوم مابقی نیز به عواملی که مربوط به هردوست یا ناشناخته است، مربوط میشود. حدود ۶۵ درصد از زوجهایی که به درمان مشکل ناباروری اقدام میکنند، موفق به بارداری میشوند.

معمولا پزشک هر دو زوج را برای تعیین مشکل باروری مورد بررسی قرار می‌دهد. اگر تجزیه و تحلیل مایع منی طبیعی نباشد یا اگر سابقه پزشکی در باروری وجود داشته باشد نیاز به ارزیابی دقیق‌تر وجود دارد و مرد باید به یک متخصص اورولوژیست مراجعه کند. گاهی اوقت یک دلیل ژنتیکی برای ناباروری مردان مطرح می‌شود که میتواند به کودک منتقل شود. پزشک شما برای رد این امکان ممکن است آزمایش خون و مشاور ژنتیک انجام دهد.



داروهای ناباروری زنان و مردان

باروری و ناباروری چیست؟

در این مطلب از راهنمای مشکلات ناباروری درباره داروهای باروری رایج توضیح داده شده است. برای میلیونها زنی که در تلاش برای باردار شدن هستند داروهای باروری اولین گام در درمان به حساب می‌آیند. این داروها یا تزریق‌ها دقیقا چه کار می‌کنند؟ به طور خلاصه آنها تخمک‌گذاری را القا می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
درمان ناباروری،کلینیک ناباروری حضرت مریم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نشانه های باروری و ناباروری زنان و مردان


برای بارداری مقدمات زیادی لازم است، قطعا برای آ‌ن‌كه باردار شوید و خانواده‌تان را 3نفره كنید باید تصمیم بگیرید با همسرتان همراه شوید، پس‌انداز كنید، تحت‌نظر پزشك باشید، آزمایش‌های مربوطه را انجام دهید و خریدهای لازم را هم بكنید اما این پایان ماجرا نیست.